تکست آهنگ های محسن یگانه تکست آهنگ های محسن یگانه
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 29 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان




روزای سخت نبودن با تو
خلا امیدو تجربه كردم
داع دلم كه بی تو تازه میشد
هم نفسم شد سایه ی سردم
تو رو مییدم از اونور ابرا
كه میخوای سرسری از من رد شی
آسمونو بی تو خط خطی كردم
چجوری میتونی اینقده بد شی
چجوری میتونی اینقده بد شی

سكوت قلبتو بشكن و برگرد
نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته كه رفتی
دوباره آخر قصه همین شه
سكوت قلبتو بشكن و برگرد
نذار این فاصلخ بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته كه رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

روزای سخت نبودن با تو
دور نبودنتو خط كشیدم
تازه میفهمم اشتباهم این بود
چهره ی عشقمو غلط كشیدم
عشق تو دار و ندار دلم بود
اومدی دار و ندارمو بردی
بیا سكوتتو بشكن و برگرد
كه هنوزم تو دل من نمردی
كه هنوزم تو دل من نمردی

سكوت قلبتو بشكن و برگرد
نذار این فاصلخ بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته كه رفتی
دوباره آخر قصه همین شه
سكوت قلبتو بشكن و برگرد
نذار این فاصلخ بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته كه رفتی
دوباره آخر قصه همین شه




هوس کردم بازم امشب زیر بارون و تو خیابون
به یادت اشک بریزم طبق معمول همیشه


آخه وقتی بارون میاد،رو صورت یه عاشق مثل من
 حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه


امشب چشای من مثل ابرای بهاره
 نخند به حال من که حالم گریه داره


چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره؟؟؟
آره بخند بخند که حالم خنده داره،،آره بخند بخند که حالم خنده داره


این عشق یک طرفه من رو کشونده تو خیابونو
 میخوام توی این خلوت کسی دور و برم باشه


نه پلکام روی هم میرن،،نه دست میکشم از گریه
 نه میخوام بند بیاد بارون،نه چتری رو تنم باشه


امشب چشای من مثل ابرای بهاره
نخند به حال من که حالم گریه داره


چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره
آره بخند ،،،، بخند که حالم خنده داره


نه پلکام روی هم میرن،، نه دست میکشم از گریه
 نه میخوام بند بیاد بارون،، نه چتری رو تنم باشه


امشب چشای من مثل ابرای بهاره
نخند به حال من که حالم گریه داره


چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره؟؟؟؟
 آره بخند بخند که حالم خنده داره



خوب به خودت نگاه کن، ببین چی داری از من
جز اینکه صد تا دنیا ، فاصله داری از من

فاصله مون یه دنیاس، پس انتها نداره
ما مال هم نمیشیم ، تو روز و من ستاره
تو روز و من ستاره


نه قلب تو بند منه ، نه فکرمی همیشه
بیا بهم دروغ نگیم ، اینجوری حل نمیشه

نه یاد من مونده نه تو ، که قلب کی نحیفه
مسلما بیشتر از این ، حافظه مون ضعیفه
مسلما بیشتر از این ، حافظه مون ضعیفه

مهم نبود از اول که آخرش چی میشه
نگفته ها زیاده ولی این آخریشه

هرکی بخواد میتونه توو قلب تو بشینه
خوب به خودت نگاه کن ،فرق من و تو اینه



کاش که تورو ، سر نوشت ازم نگیره
میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مث من، واسه تو ، قلب شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم


کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تورو
لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه
آخه کی واسه تو مثل منه

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم…

 



حالا که امید بودن تو در کنارم ، داره میمیره
منم و گریه ی ممتد نصفه شبو دوباره دلم میگیره

حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته ، چجوری بشکنمش
بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی ، اونقده دلگیره ، که داره از غصه می میره!

عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو

عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده
منمو این جای خالی که بی تو هیچوقت پر نمیشه

منمو این عکس کهنه که از گریه ام دلخور نمیشه
منمو این حال و روزی که بی تو تعریفی نداره

منمو این جسم تو خالی که بی تو هی کم میاره
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو

فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده

تا خوابتو میبینم میگم شاید وقتش رسیده
بی خوابی میشینه توی چشمام مهلت نمیده

نه!دوباره نیستی تو شعارم حرفی واسه گفتن ندارم
دوباره نیستی گلوم میگره ، بغض کم میاره

حالا که امید بودن تو در کنارم ، داره میمیره
منم و گریه ی ممتد نصفه شبو دوباره دلم میگیره

حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته ، چجوری بشکنمش
بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی ، اونقده دلگیره ، که داره از غصه می میره!

عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده این جای خالی ، زجرم میده این خاطراتو
فکرم بی تو داغون وخسته اس ، کاش بره از یادم اون صداتو
عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده ، عذابم میده …

ادامه مطلب




تنها امید منکه ناامیده ، امید من دوباره ته کشیده
لحظه به لحظه فکر نا امیدی ، این لحظات امونمو بریده

اون که میگفت با دستای دل من ، از قفس بی کسی آزاد شد
چی شد که با گریه ی من شاد شد ، با شبنم اشک من آباد شد

از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم ، خواستم دلم یه گوشه ای بمیره
خسته شدم ، چه انتظار سختی ، یکی بیاد جون منو بگیره

قلب من از تپیدنش خسته شد،نبضم با ضربه های معکوس مرد
قلب من ازخستگی خوابش گرفت ، این دل نا امید و مایوس مرد

شاید صدای زخم دل من ، مرحم زخمای دل تو باشه
شاید که قصه ی جدایی من ، نذاره که هیچکی از کسی جدا شه

از وقتی رفت یه روز خوش ندیدم ، خواستم دلم یه گوشه ای بمیره
خسته شدم ، چه انتظار سختی ، یکی بیاد جون منو بگیره

قلب من از تپیدنش خسته شد،نبضم با ضربه های معکوس مرد
قلب من ازخستگی خوابش گرفت ، این دل نا امید و مایوس مرد



بسه با چشمات تو به آتیش نکشون جونمو
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو


اگه یه روزی برسه من و تو قدر همو بدونیم
یا که تو لحظه های سخت کنار هم بمونیم


اگه ترکم می کنی نگو کارسر نوشته
یه روز اگه لج نکنیم دنیا مثل بهشته


بسه با چشمات تو به آتیش نکشون جونمو
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو


بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو ، دل دیوووونمووو….


کافیه از قلبت این کینه رو بندازی دور
اونوقت دیگه مال همیم چشم حسودامون کور


چرا میگی خوشبختی دنبال دیگرونه
چرا راه دور بریم ، عشق کنارمونه


بسه با چشمات تو به آتیش نکشون جونمو
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو

بسه با چشمات تو به آتیش نکشون جونمو
من تورو کم دارم و تو…


اگه یه روزی برسه من و تو قدر همو بدونیم
یا که تو لحظه های سخت کنار هم بمونیم

اگه ترکم می کنی نگو کارسر نوشته
یه روز اگه لج نکنیم دنیا مثل بهشته


تو که هر چی گفتی گفتم چشم ، باشه ، قبوله
تو هم بزن غرورت و بشکن مگه شاخ غوله


بسه با چشمات تو به آتیش نکشون جونمو
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو

بسه با چشمات تو به آتیش نکشون جونمو
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو ، دل دیوونمو …

 



آدما کلا دو دسته ان  یا زرنگن یا ساده

ساده ها واسه زرنگا  سوژه ی سوء استفاده

یکی ساده اس مثل من  همش فکر دیگرون
یکی زرنگ مثل تو  تو نخ کندن از این او اون
 تو نخ کندن از این و اون


یه آسمون آبی  سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید ، مث روزام روشنه

یه آسمون آبی  سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید  واسه روزام روشنه

آی ساده ها ، زرنگا  که با هم قهرین همیشه
دنیا بدون خنده  شوخی سرش نمیشه

فکر یه لقمه نونیم  فکر کرایه خونه
بابا اونی که اون بالاس  روزی رو می رسونه
خودش روزی رسونه


یه آسمون آبی  سقف اتاق منه
شبای من پر خورشید  مث روزام روشنه

آی ساده ها زرنگا که با هم قهرین همیشه
دنیا بدون خنده شوخی سرش نمیشه



داری بی همسفر میری مسیراشتباهات رو

غبار بی کسی پوشوند تموم رد پاهاتو

بیا برگردیم اون روزا رو که همدیگه رو داریم
کی گفته آخر خطیم کی گفته آخر کاریم

تو دستاتو تکون میدی ، همینجا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه

میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو می بینم ، محاله با کسی باشی

داری از اول جاده ، دو راهی رو نشون می دی
از این لحظه جدا میشیم ، تو دستاتو تکون میدی

حالا من موندم و سایه ام ، که از تنهایی .... کرده
من و نقطه ی پایان ، که دنیامو .... کرده

تو دستاتو تکون میدی ، همینجا اخر راهه
داریم از هم جدامیشیم ،داریم میریم تو بیراهه

میترسیدم از امروزی که تو قلب کسی جا شی
دارم فرداتو می بینم ، محاله با کسی باشی



موندم از کجا شروع شد ؟ که تو رو دوباره دیدم

هنوز از راه نرسیدم ته قصمون رسیدم
یکی جز من تو دلت بود واسه این بود برنگشتم
وقتی لبخندتو دیدم حتی از خودم گذشتم !
این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟
جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟؟

شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
وقتی محتاج تو بودم تو فداکاری نکردی !!
حال و روز منو دیدی اما باز کاری نکردی !!
شونه خالی کردی از من با هزار عذر و بهونه
درد و دل کردم دوباره با در و دیوار خونه
این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟
جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟؟
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی ….

 



گفتم که رفتنت یه روز ، قاب دلم رو می شکنه

گفتی که این بخت تو بود ، تقدیر تو شکستنه

هر وقت که بارون میزنه تو رو کنارم می بینم
حس می کنم پیش منی،هنوزم عاشق ترینم

گفتم بمون اونروز میاد، غصه هامون تموم می شه
گفتی اگه با هم باشیم ،لحظه هامون حروم می شه

هر وقت که بارون میزنه، تو رو کنارم می بینم
حس می کنم پیش منی، هنوزم عاشق ترینم

آه آه ...آه آه...

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم،انگاری خراب شد
ودلم شکست قلب من زانوی غم بغل گرفت

هر وقت که بارون میزنه، تو رو کنارم می بینم
حس می کنم پیش منی، هنوزم عاشق ترینم

هر وقت که بارون میزنه، تو رو کنارم می بینم
حس می کنم پیش منی، هنوزم عاشق ترینم

هنوزم عاشق ترینم

از وقتی رفتی هیچکسی ،همدرد وهمرازم نشد
هیچ کسی حتی یه دفه،هم غصه سازم نشد

رفتی ولی بدون هنوز ،عاشقتم تا پای جون
دل بهاریم عاشقه ،چه تو بهار چه تو خزون

هر وقت که بارون میزنه تو رو کنارم می بینم
حس می کنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

هر وقت که بارون میزنه تو رو کنارم می بینم
حس می کنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم



من بی تو هیچم تو باورم نکن
خیسم ز گریه تنها ترم نکن

عاشق نبودم تا با تو سر کنم
آتش نبودم خاکسترم نکن

اگه عاشقت نبودم اگه بی تو زنده بودم
تو بمون که بی تو غصه می خورم خ

اگه دل به تو نبستم اگه این منم که هستم
ولی از هوایه گریه ات پرم

اگه شکوه دارم از تو اگه بی قرارم از تو
تو بمون که آشیانه ام تویی

به هوایت ای ستاره به تو می رسم دوباره
اگه عاشقم بهانه ام تویی

دل کنده بودم از هم زبونیت
دل خون نکردی از من نشونیت

من پا کشیدم از عهده بسته ام
تو پا فشردی بر مهربونیت

اگه هم زبون نبودم اگه مهربون نبودم
چه کنم دل این دله شکسته رو

اگه سرد و مرده بودم اگه پر نمی گشودم
به تو بستم این دو باله خسته رو

 




حیف نمیشه بمونی كنارم
من كه جز تو كسی رو ندارم

كاش كه پیشم بمونی یه لحظه
این یه لحظه به یك عمر می ارزه


توی چشمام نگاه كن یه روده
این چشا بی تو عاشق نبوده

من نمی خوام كه باغم بسازم
من نمی خوام به اشكام بنازم


تو میری ورفتنتو می بینم باز
به تماشای افق می شینم

تو میری وآتیش میكشی به جونم
ترانه هامو واسه كی بخونم


آی تو كه از نگاه من بریدی
باچنگ ودندون به هوا پریدی

خواستم با اشكام راهتو ببندم
حیف كه چشاتو بستی وندیدی

 




من بی تو له شدم تیر هجوم درد

قلبی كه یخ زد وكاریش نمیشه كرد

با این كه زندگی باهام خوب تا نكرد
نبودنت تو رو از من جدا نكرد

ویلون كوچه هام دنبال كی برم
چون بعد تو فقط فكر مقصرم فكر مقصرم

از لابه لای لحظه های تلخ وغمگینم
تو روز روشنم این همه تاریكی می بینم

با اینكه از هر لحظه ی آینده بیزارم
با این همه بازم به این آینده شك دارم
احساس شك دارم

این بد بیاریا تقصیر من نبود
این كه تو هم بری تقدیر من نبود

این حال و روزمه از غصه تب كنم
هر روزم این شده روزامو شب كنم

 



هیچکی نمیتونه بفهمه که دلم از چی گرفته
هیچکی نمیتونه بفهمه که صدام از چی گرفته
هیچکی نمی مونه تا با من تووی راهم همسفر شه
آخه میترسه که با من, با دلِ من در به در شده

هیچکی نمیدونه که چشمام چرا همیشه خیس خیسه
چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من دیگه نمی نویسه
هیچکی نمیدونه که قلبم تا حالا چند دفه شکسته
هیچکی نمیدونه سر راه اون تا حالا چند دفه نشسته

هیچکی نمیتونه بفهمه که دلم از چی گرفته
هیچکی نمیتونه بفهمه که صدام از چی گرفته
هیچکی نمی مونه تا با من تووی راهم همسفر شه
آخه میترسه که با من, با دلِ من در به در شده

هیچکی نمیدونه که چشمام چرا همیشه خیس خیسه
چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من دیگه نمی نویسه
هیچکی نمیدونه که قلبم تا حالا چند دفه شکسته
هیچکی نمیدونه سر راه اون تا حالا چند دفه نشسته

آخه توو کلبه ی سوت و کور و تاریکِ قلبم خورشید که جا نمیشه
میدونم اگه تا لحظه ی مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 29
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 8
|
مجموع امتـــــیاز : 8
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
r@hele در تـــــاریخ : 1392/5/1/mohammadsam - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
سلام دوست عزیز این کد اهنگ پیشواز محسن یگانه کاش که تو رو سرنوشت ازم نگیره رو بهم میدید الان 1ساعته میگردم ولی پیداش نمیکنم ممنون میشمراستی اگه میشه تو وب خودم جواب بدید
پاسخ:كد پيشواز آهنگ بمون محسن يگانه: ٣٣١١٤٧٦


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ